bubblicorn

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Sand - 5 juni 2012 19:15

Hello! Superledsen för att jag inte har bloggat på ungefär en vecka, men har helt enkelt inte orkat osv.

Imorgon är det Sveriges nationaldag och då hoppas man ju på bra väder, det har ju regnat de senaste dagarna så vi får väl se hur det blir imorgon. Ska iaf vara med kompisar och familjen imorgon. Det är skönt att vara ledig från skolan, och det är ju bara en vecka kvar till skolavslutingen nu   Idag i skolan var det en ganska kort dag och fick dessutom sluta typ tjugo minuter tidigare. Sitter och lyssnar på lite bra låtar nu och ska snart läsa lite och titta på tvd.        

Lite bilder på mig just nu :P


Juste är såå J*VLA glad nu för igår kom mina linser, men hann inte använda de idag   Men ska ha de imorgon, så att jag blir van så att jag kan ha de på torsdag i skolan.

Skriver väl lite mer imorgon..!


ByeBye//Amanda 

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards