bubblicorn

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Sand - 28 februari 2012 12:19

chacha bloggen!

idag vakna ja halv elva, men det var ju för att jag sov hos emmy i förrgår och då somna vi lite över fem. Men nu e jag pigg igen!  hahha rolig ;)

Idag ska jag träffa Ebba för att göra klart ett skolarbete i engelskan (synd att behöva göra något som har med skolan att göra på lovet) Efter att jag har varit me henne så har ja kickboxning åhh va jag har längtat efter att få träna igen. jag har ju vart sjuk och då har jag inte tränat på typ en och en halv vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning o sen smsa ebba för att få reda på var hon bor ;D


bye//pözzizar//am 

Av Amanda Sand - 25 februari 2012 10:31

 chacha!! ja e såå glad!! Äntligen e de sportlov och jag har ofc längtat ihjäl mig som vanligt hhehe...

Igår efter skolan så va jag me M o vi hade väldigt roligt. först läste vi en bok av henrik fexeus(stavning) då man lärde sig att typ läsa tankar, de var skiitroligt!! Sen så gick vi ut och såg att de var solnedgång så vi kuta ner till sjön för att få se den mycket bättre. vi satte oss på en klippa och pratade och de var jättefint. sen så skyndade vi oss hem innan det blev kolsvart ute ..... haha rädda som vi e   


sen titta vi på vd o de va faktiskt ganska bra, men lite dåliga scen effekter , men vi titta ju på första avsnittet av alla såå....

Ida ska jag kanske va me a o m om de kan men de trodde iaf de. A åker ju till sin mormor i eftermiddag så hon kanske int kan träffas men jag hoppas iaf att hon kan det. Snart ska jag duscha och sen kanske måla naglarna lite osv. På sportlovet ska jag int göra ngt spec. förutom att typ åka t mitt landställe på torsdag elr fredag tror ja.






några bra låtar!!   


byebye sötizzar//pözz//am






Av Amanda Sand - 19 februari 2012 09:55

cha cha!!

nu har jag ändrat namn och fixat en mycket snyggare design men kommentera och rösta gärna om vad ni tycker.


pözzizar//bye//am   

Av Amanda Sand - 19 februari 2012 09:37

Alldeles nyss så kollade jag på omröstningen som jag hade gjort och ni verkar ju inte gilla den nya designen särskilt mycket men jag tänkte fixa lite extra nu....   såååå jag ska byta namn på bloggen och fixa massa annat som är nytt


Så jag hoppas att ni kommer att gilla det nya jag har gjort.


pözzizar//am   

Av Amanda Sand - 18 februari 2012 09:54

Heej!!!

Igår gick jag hem från skolan efter lunchen för jag mådde skiiitdåligt...

Ja o nu e ja förskyld, men hoppas att jag blir bättre snart iaf.

Som ni ser så har jag fixat en ny design (igen) och jag hoppas att ni tkr att den är bättre än den förra

  


ida ska ja bara vara hemma o ta de chill, men om jag mår bättre imr så ska ja åka t stan.

ikväll är de melodifestivalen o då tror jag att molly sandén, youngblood, mattias från emd, björn ranelid och någon tjej, andreas johnsson(stavning) och några andra skulle vara me o tävla.


byebye//pözz//ami ;*


Av Amanda Sand - 11 februari 2012 10:24

Tycker ny att det blev fint eller fult?

kommentera gärna!!!

Av Amanda Sand - 11 februari 2012 10:11

Cha cha!

Idag ska jag först åka och shoppa i vb, hoppas jag iaf och sen när jag kommer hem så ska jag möblera om i rummet :D

Igår va jag me M o A efter skolan och sen efter det va jag inne på datorn osv. På kvällen tittade jag på en prinsessas dagbok 1,den är skitbra!!! Nu ska jag försöka att fixa en ny och lite snyggare design och sen blogga på: http://crazygirlz99.blogspot.com


Pözz//Am   

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards