bubblicorn

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Sand - 18 oktober 2012 15:45

Hej!

Har  varit lite dålig med att bloggningen men,men.. Idag fyller iaf jag år (13 (tonåring)) så GRATTIS till mig själv!

Har hittills haft en superbra dag förutom att det var skola :(

Får typ alla presenter ikväll  så kan förrän då skriva vad jag har fått   

Nu ska jag göra läxa (suger verkligen att göra läxor på sin födelsedag!) och sen åka till vällingby för att hyra filmer..


     


Ha de bra!     

Av Amanda Sand - 10 oktober 2012 20:37

Hejsan!

Kom hem från träningen för ungefär en o en halvtimme sen och har nu duschat o pluggat matte (har ju prov imorn)

Sen måste jag göra svenska läxan nu oxå, där man ska interjua en person typ..? Orkar inte med alla läxor o prov vi har heela tiden, blir skiittrött av att sitta och plugga nästan varje kväll! Aja snart e det helg iaf (eller om några dagar dåå!)    


Ha de bra!


Av Amanda Sand - 7 oktober 2012 21:18

Hejsan!

Länge sen (vet!)

Har saknat att blogga supermkt så jag kommer nog att börja igen, men kommer int att blogga jätteofta bara när jag får tid till de   


Som ni ser så har jag fixat ny design, va tkr du? E den bättre/finare än den förra KOMMENTERA vad du tycker!

Aja imorn är de skola igen vilket e  dåligt, vill ha längre helg.. Men skolveckan brukar gå ganska fort faktiskt så jag överlever nog.


Såhär ser min vecka ut:

måndag: Skola, sen ska jag gå till vårdcentralen för att typ ta nåt blodprov grej (!) sen efter det är det träning (kickboxning)

tisdag: Skola, sen vet inte riktigt?

onsdag: Prov i skolan, sen efter skolan träning (kickboxning)

torsdag: Prov i skolan, efter skolan venne??

fredag: Skola, sen antagligen vara med nån efter, sen fredagsmys haha!

lördag: ??

söndag: Åka och kolla på nån tävling som min lillebror har tyyp..?


Som ni ser så händer det inte särskilt mycket, men jag brukar inte direkt planera så himla mycket utan gör mest saker på en gång när jag känner för det, så det kommer nog att hända mera än vad det ser ut som?


Idag var jag iaf i stan med mammi och kollade efter vinterjacka (hittade en) sen köpte jag också en skolväska eftersom att min andra gick sönder...   


     

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards