bubblicorn

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Sand - 1 februari 2013 10:43

Hola! Då var man tillbaks igen då. Har inte bloggat för att mycket har hänt o det har varit väldigt jobbigt vissa perioder... Har inte ens tänkt på att blogga, har varit alldeles för upptagen. Men det kommer nog ändå inte bli särskilt mycket mer nu för jag hinner inte med det helt enkelt.


Studiedag idag då! YES! imorgon blir det åka till stan med vänner  men inget mer är bestämt för helgen. Idag tänker jag bara vara hemma o senare idag kanske hitta på nåt? E hur trött som helst och vill bara sovaa!!

Tänkte nu beställa hem lite iphoneskal från fyndiq, får väl se om jag hittar nåt? har sett några skiitsnygga förut som jag är helt kär i!

   


                                                  
           Ni hittar dem här ------>              http://fyndiq.se/mobiltillbehor/iphone-4-skal-alla/

   De är såå snygga! Kanske köper nån av dem? Får se...


 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards