bubblicorn

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Amanda Sand - 30 juni 2012 13:36

Har verkligen supertråkigt just nu!

Ingen kan göra nåt o hemma är det bara skiit tråkigt. Ute är det dåligt väder, så vet inte vad jag ska göra. Iof skulle jag kunna städa klart eftersom att jag inte hann igår. Sen skulle jag ju kunna ta bort gammalt nagellack och måla nytt   

Men en sak som jag borde göra är att fota lite till bloggen, men då är det nog bäst att jag gör det nu så att jag inte glömmer bort sen..

Hoppas iaf att ni har en mycket roligare dag än mig ;)


       

Puss

Av Amanda Sand - 30 juni 2012 11:12

Har gjort om lite på bloggen på högersidan där alla saker är, men det är inte direkt nåt som märks...

Ska göra mig i ordning nu iaf! Sen ska jag väl kolla om nån kan göra nåt idag, annars åker jag och köper alla det dära hår/hud produkterna som jag skrev om förrut. Idag lovar jag att fota så att det kommer lite bilder senare! Men det kommer nog inte bli särskilt många om bilderna är på mig, för om jag har fotat typ 50 bilder så är det bara 4 typ som blir "okej" så ni förstår lixom hur många bilder jag måste ta på mig själv heela tiden (not)


Puss

Av Amanda Sand - 30 juni 2012 10:24

Hejsan o godmorron!


Vakna för en timme sen typ, men är ändå tröött. Va e de för fel på mig?

Idag ska jag nog träffa MEKLIT (!!!!) o Alexandra :)

Finns inget mer o skriva förutom att:

imorn ska jag till grönan och jag längtar ihjäl mig, även fast jag är så jävla rädd när det gäller sånna saker, men jar bestämmt mig för att åka lite nya, läskiga saker i år! Det var ju två år sen jag var där så jag kanske inte tycker att det e så läskigt längre. Haha fåniga lilla jag ;)


XoXo

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards