bubblicorn

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Amanda Sand - 27 juni 2012 20:17

Har hittat några skitbra citat!

Kolla in dem annars missar ni nåt.


        Vet inte varför men jag älskar citat på engelska?


Idag har jag varit med Meklit och Alexandra och vi gjorde massa saker typ...? Har även hittat några bra hår - hudvårdsprodukter som jag tänkte köpa, men först måste jag kolla hur mycket de kostar tillsammans. Hoppas att det inte blir allför mycket bara. Igår var jag först på Bromma Blocks och  sen var jag med Meklit och Saga, hade ganska kuul! Ska titta på matchen ikväll och sen så blir det väl nån bra film? Tänkte träna lite oxå hemma genom att göra massa bra övningar + måste stretcha för vill verkligen bli vigare! haha får väl leta efter några övningar som gör så att man snabbt blir vigare, om det nu finns?


Har tyvärr inga bilder att lägga upp, måste bli bättre på att fota vart jag än går och att sen ladda över bilderna på en gång! Borde skriva en lista över allt jag ska ha gjort tills skolan börjar igen, hmm undrar hur låång den blir   

Btw borde kanske göra det för kan ju lägga upp den på bloggen sen, eller aja får väl se sen hur jag gör?


XoXo Puss//Amanda


Av Amanda Sand - 27 juni 2012 13:32

Hejsan!

Måste skynda för ska sticka till Meklit nu! Idag har jag hunnit städa, duscha och lite annat så det är väl bra?

Bloggar nog lite mera senare idag och så berättar jag om igår, haha inte för det gårdagen är särakilt intressant men nåt måste man ju skriva om, right???


Puss

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards