bubblicorn

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Sommarkrysset

Av Amanda Sand - 21 juli 2014 08:39

Hej! Har inte bloggat på två dagar nu (applåd till dig Amanda). Men det är för att jag varken har hunnit eller orkat.

I lördags så var jag ju på Sommarkrysset, jag och Agnes kom dit runt nio och fick nummer 7 och 8 i kösystemetgrejsen. Senare kom även Lina och Emelie! Vi hade det bra hela dagen och jag saknar dem wääääh. Men i alla fall senare på dagen runt fem så blev vi insläppta till scenen och allt var kaos, för det gick inte att hålla sig till kösystemet längre. Men som tur var så kom vi ändå längst fram! Yohio, Fredrik och Marcus var helt fantastiska på scenen <3 Efter programmet var slut, smög vi in på
backstage-området och sedan efter det hände det massa saker och jag grinade jättemycket (orkar inte berätta för kommer gråta då). Men hela dagen var helt underbaaaar. ;_;

Igår mådde jag dåligt och hade ångest hela dagen. Men lyckades ändå ta mig upp från sängen och ut för att träffa Z och Sam <3 Sedan sååå låg jag och grät hela kvällen utan någon anledning o jaaa...

Om ni vill läsa en bättre text och se bilder från Sommarkrysset, kan ni gå in på min instagram (@BuBBLiCORN)

/Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sand - 14 augusti 2014 09:22

Helluuu! Om en timme ska jag åka till stan för att möta en massa fina människor och vara med dem i Kungsan idag! Ska bli kul okokok? KrAm...

Av Amanda Sand - 13 augusti 2014 13:11

Hejsan! Jag tänkte börja med lite "Back to school" grejer snart, där jag berättar om mina egna pluggtips, hur jag gör mig i ordning inför skolan och lite andra saker. Men det första jag tänkte göra är en Back to school Tag! Om någon vill ha frågorn...

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 11:03

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 10:48

Helluuu! Jag har inte bloggat på typ en vecka nu för att jag inte har kunnat/orkat så jaaa. Men jag kom i alla fall hem från landet i lördags och då träffade jag Nathalie o Julia, vi badade och hade jättekuuul! I söndags så träffade jag dem igen <...

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:25

Okej har märkt att jag inte skriver så mycket om vad jag gör här längreee så aaa tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort den senaste veckan. :) Sååå jag har varit och shoppat i stan, gått 5km med obekväma skor o äckliga skavsår pga sl-skit, jag har...

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards