bubblicorn

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Amanda Sand - 21 juni 2012 12:19

Hejsan!

Ska åka alldeles strax. Hann inte spela tennis men men... Har iaf hunnit städa och packa   

När jag är framma sen så ska jag skynda mig att sola lite om det nu är fint väder   Annars får jag väl sitta och längta tills the sun is back?

Här hemma just nu är det konstigt väder det är typ super soligt och en massa mörka moln, hur går det ihop?

Nåja imorgon ska det bli fint väder och det är ju såklart bra. Hade haft mitt hår i fläta inatt men lockarna är nästan borta även fast jag har använt en massa hårspray!


MIN KLÄDSEL IDAG:

Tröja från H&M

Haremsbyxor från H&M

Armband från Glitter, Ur&Penn och Kappahl

       


Ha en härlig och underbar midsommar!

ByeBye//Amanda



Av Amanda Sand - 21 juni 2012 10:02

Godmorgon på er!


Vaknade för ungefär två timmar sen, har börjat vakna tidigt på morgonarna nu fast det är ju bra för då kommer jag igång tidigare. Igår träffa jag Meklit och Emmy för Simone kunde tydligen inte... Men vi gick till vällingby och sen tillbaka och sen hade vi en liten picknick och låg bara och sola! Nu har det äntligen börjat kännas som sommar för det har blivit mycket varmare ute. Men sen igår kväll stack jag ut och jogga en liten stund oxå.

Måste packa för åker till landstället om cirka tre timmar kanske men ska oxå hinna städa och spela lite tennis. Imorgon när det är midsommar   så ska jag bara va med familj och njuta av sommarn ofc!


LITET TIPS FÖR SNYGGT SOMMAR/STRAND HÅR!


För att få snygga lockar så kan man sova med en fläta. Helst kan man göra det på kvällen efter man har duschat då håret är blött för att få lockar som håller längre. När man släpper ut håret sen på morgonen så kan man använda saltvattenspray för att få till den perfekta strand looken eller så använder man vanlig hårspray för snygga lockar!


Detta är ett bra tips som jag läste i en tidning och har redan testat och håret blir snyggt!


Nu ska jag börja göra mig i ordning och sen städa, packa och tennis!

Eftersom att jag kommer att vara på mitt landställe till på söndag så kommer det nog inte att bli särskilt mycket bloggning ifrån mig..  

ByeBye//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards