bubblicorn

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Amanda Sand - 20 juni 2012 12:30

hejsan o godmorgon på er!

har precis gjort en ny header och blev väldigt nöjd, men ska nog göra en till men med en annan bild sen så får jag väl se om den är bättre. Fast jag använder den nya header nu så länge. Idag vakna jag undefär vid åtta! Det är väldigt tidigt men ändå bra för då kan jag ju träffa kompisar mycket tidigare. Ska träffa Meklit och Simone om en halvtimme ungefär. Skiitlängesen jag träffa Simone så det ska bli kul. Har inte lagt upp särskilt mycket bilder på ett tag så tänkte lägga upp några nu som jag egentligen hade tänkt lägga upp för länge sen...   Nu på morgonen har jag suttit och läst den första the vampire diraries boken. Alla ni som älskar serien borde läsa boken fast allting är annorlunda där såå jaa förvänta er inte något då blir ni bara besvikna men annars så rekomenderar jag den boken!


Imorgon åker jag ju till mitt landställe igen så det är ju skönt att få vara hemma nån dag och träffa alla.

    '

          Min klänning som jag skulle haft på skolavslutningen men den krympte och här jämför jag den med en i samma storlek men som inte har krympt.

 

Min klänning som jag hade isället!

 

Skorna jag hade på avslutningen...

     

En bild från mitt landställe ser ni det dära böjda trädet!!

               

Alla de här bilderna = tagna idag!


ByeBye//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards