bubblicorn

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Amanda Sand - 10 juni 2012 21:31

Hejsan! Idag har de varit en rolig dag och har hunnit med mycket. Först imorse gjorde jag mig iordning och träffa sen Emmy vid tolv. Vi gick runt lite överallt och sen åktee vi till Vällingby och där åt vi lunch och köpte sen slush och åkte hem. Sen börja de regna och åska och då ville vi va kvar ute (weird??)) Men tillslut gick vi in och åt midda och sen titta vi på rescue mediums, och ""strechta"" liiite.. Men men men när hon hade gått hem så stack jag ut åå jogga i ungefär tjugo min.. och sen körde jag aeorebics och strechta i ca en och en halvtimme   Nu har jag bara suttit vid datorn ett tag och ska väl snart gå och lägga mig, så att jag är pigg till imorgon! Då ska vi ju cykla heela klassen till Solviksbadet (I think) och om de är fint väder ska jag ofc bada, MEN BARA OM DET ÄR FINT VÄDER!? Men som tur är så får jag lite sovmorgon och det är ju alltid bra..  Åååå sen så är det ju sovmorgon på tisdag oxå!


Godnatt//ByeBye//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards