bubblicorn

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Amanda Sand - 25 juni 2012 22:32

God kväll allihopa eller vad man nu säger!


Idag har jag hunnit vara med Meklit och sen hunnit se lite avsnitt av the vampire diaries, kanske inte så himla mycket..

Hinner inte blogga så mycket just nu. Fast ska iaf berätta lite om helgens planer.

På lördag så ska jag åka till mitt landställe (tror jag) och då ska mina släktingar komma dit osv. Sen har jag ju lovat Meklit att på lördagen oxå följa med henne och hanla inför söndan ? På söndag ska jag Meklit och Alexandra alltså till Grönan för Meklit fyller ju år och sen sover vi över hos henne på kvällen oxå!


Godnatt sötizzz....ar//Amanda


Av Amanda Sand - 25 juni 2012 11:07

Godmorgon!

Vakna vid nio idag, haha jag borde sovit längre för jag somna typ vid halv ett! Såg på matchen mellan Italien och England igår och såg även alla straffar osv.

Kom hem från landstället igår kväll vid kvart över nio så hann faktiskt inte se början på matchen men inte direkt för att det hände nåt. Igår var det strömavbrott på mitt landställe i 6 o en halvtimme, OMG fattar inte hur jag överlevde. Det var roligt oxå för man fick ju grilla all mat då! Har iaf haft en rolig midsommar. Först i fredags skulle man alla i området träffas klockan 10 och klä midsommarstången. Efter det åt jag god midsommar lunch och sen vid tre gick man och fira runt stången osv. Vann två grejor på lotto saken, hihi roligt! Sen fick jag köpa godis oxåå, haha även fast jag har godisförbud...

Senare på kvällen stack jag ner och bada och det var väldigt varmt faktiskt. På lördagen var det inte lika roligt för jag hade legat nån timme och solat på fredan och jaa jag var helt enkelt skiitröd och det sved och klia där jag hade bränt mig (typ armarna, magen och halsen) Så det var ju inte riktigt lika kul men men ...

Sen igår var ju elen borta nästan hela dan så då var jag mest ute och hoppa studsmatta.


Nu idag ska jag kanske träffa nån kompis eller möjligtvis åka och kolla efter hamster. Jag vill jättegärna ha det men kommer inte få det föränn i augusti för kommer åka bort mycket nu på sommarn. Vill ju helst ha från en uppfödare men har inte hittat nån i närheten och jag vägrar nästan att köpa från zooaffär för där kan djuren lätt vara sjuka, det finns nästan ingen kunnig personal och jag tror inte heller att djuren mår särskilt bra i minimala burar och med en massa folk där hela dagarna.! Men om nån vet en uppfödare i närheten så tipsa gärna.

Ska kolla om nån vill träffas idag, fast många har väl åkt bort nu, men annars blir det ett litet the vampire diaries marathon idag :P Det är ju inte särskilt fint väder ute heller så det är ju inte så kul att hitta på nåt ute så då passar det ju ännu bättre med ett marathon i film!


Aja bloggar nog lite mera senare idag!


  Hoppas att ni får en lite mindre regnig dag än vad jag har.


XoXo//Amanda


 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards