bubblicorn

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Sand - 27 november 2011 10:59

Hey! :)


Har vart sjuk i några dagar och har inte bloggat men jag har liksom inte tänkt på de men nu kom jag på att jag bloggar här varannan dag och i bloggen me a o m varannan da oxå ;)


Igår såg ja Breaking Dawn part 1 på bio den var sååå j*vla bra !!! Några sa att filmen var lite läskig men jag tyckte faktiskt int de även fast jag är såå himla lätt skrämd!

Idag ska jag baka, träffa A o M och fira första advent med familjen :P   (gud det var den enda smileysen som hade ngt me advent och jul o göra som jag hitta)


Pöss//Am 

Av Amanda Sand - 17 november 2011 16:01

hi hi!

Hinner inte blogga så mycket just nu för jag har precis bloggat på min andra blogg me a o m och måste göra läxor för jag kan inte göra senare på kvällen för då e jag så hiiimla trött!!

Men idag har det vart precis som vanligt allting som händer en torsdag har typ hänt ida (ganska tråkigt faktiskt)


Om ni vill läsa längre inlägg så gå in på http://crazygirlz.blogspot.com så får ni läsa längre inlägg av mig;)   


Bye bye//Am

Av Amanda Sand - 17 november 2011 16:01

hi hi!

Hinner inte blogga så mycket just nu för jag har precis bloggat på min andra blogg me a o m och måste göra läxor för jag kan inte göra senare på kvällen för då e jag så hiiimla trött!!

Men idag har det vart precis som vanligt allting som händer en torsdag har typ hänt ida (ganska tråkigt faktiskt)


Om ni vill läsa längre inlägg så gå in på http://crazygirlz.blogspot.com så får ni läsa längre inlägg av mig;)   


Bye bye//Am

Av Amanda Sand - 16 november 2011 18:22

Hey!

Har varit hos M och haft superkul (vi har bakat och skrattat ihjäl oss, men jaaaaaaggg sAAAAAAAknar A såååå mkt) men hon kommer kanske imörn t skolan (ja hoppas iaf dä)

Sitter och gör engelska läxan men fick lite tråkigt så satte på datorn och den ledde mig hit hahahah!! 


Igår TÄNKTE jag blogga men hade kickboxning och efter kändes det som att en timme var en sekund så jag hann inte :(



Måste göra klart läxan ngn gång!!


Au revoir//Am 

Av Amanda Sand - 14 november 2011 18:54

Tjohejsan!

En vanlig tråkig måndag har de vart ida men sånt får jag ju räkna me (hehe)

Har precis gjort fysikläxan och tänkte göra yttepytte litte franska nu eftersom att jag kan de mesta i läxan redan:P


A var sjuk ida men vet ej om hon kommer imorn (hoppas iaf de)

men m o jag har iaf haft kul på rasterna ida utan henne men jag vet int om vi klarar oss e da till. <---Men jag kanske inte riktigt ser ut sådär utan henne men iaf int lika glad. 


Have nice,fun and laugh//am

Av Amanda Sand - 5 november 2011 09:46

Hej!

Jag kommer inte att blogga på den här bloggen varje dag men så ofta jag kan så bli inte besvikna om jag inte har bloggat. Igår var jag på ikea och köpte nya mattor till mitt rum och lite annat. Idag ska jag nog bara vara med kompisar.


Ska snart läsa min superbra bok Bakom Ridån av Peter Abramhams den e ju sååå bra !!


Byebyebyebbyebyebyebyge//Am

Av Amanda Sand - 2 november 2011 12:37

Hejsan på dejsan ;)


Har vart ute och ätit lunch på en indisk restaurang. Det var riktigt gott men nu e jag supermätt :( Har smsat lite med M och hon undrade om vi kunde träffas men tyvärr så kan jag ju inte, men kanske senare när jag kommer hem! På fredag ska jag kanske åka till Ikea så jag vet inte om jag kan vara med kompisar då heller och imorgon är min lillebror ledig så jag tror att jag skulle göra något med honom. Men förhoppningsvis på lördag :)


Här kommer lite mer fakta om mig:

Namn: Amanda

Bor: I Sverige

Ålder: 12

Intressen: Kickboxning, dansa, vara med kompisar, blogga och vara ute!

Husdjur: Fiskar

Favvomat: Vet inte riktigt?

Favvofärg: Turkos

Favvoartist: Lady Gaga, Taylor Swift, Katy Perry.


Det var lite om mig men om ni läser min blogg får ni ju reda på mycket mer!

 Tänkte skriva ett lite längre inlägg nu när jag får vara inne på datorn ett tag.

Juste det var ju Halloween i måndags och jag firade det genom att gå ut på bus eller godis med min kompis Emmy på kvällen   

Jag ÄLSKAR halloween längtar redan till nästa år! Kommentera gärna hur du firade din halloween eller om du inte gjorde det alls.


Ska fixa lite mer saker på bloggen om en stund typ jag vet inte vad men något iaf :P


Bye bye//Am

Av Amanda Sand - 2 november 2011 09:35

Godmorgon!

Bloggar från en dator på min mammas jobb.

Idag ska jag vara här och sen lite senare kanske vara med någon kompis vi får se


Hinner inte blogga så mycket för jag får bara låna datorn en stund :(


Have a nice day//Am

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards