bubblicorn

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Sand - 26 augusti 2012 19:34

Hej!

Har (som ni säkert märkt) inte bloggat på några dar typ..?    

Men har funderat på en sak o har nu bestämt mig för att ha bloggpaus hära på bloggen :(

E ledsen men de e bara de att jag inte har bloggat för att det är kul utan det känns mer som att jag tvingar mig själv till de. Tänkte att om jag har en liten bloggpaus så kommer jag nog inom någon vecka längta tebax igen o då kommer ju uppdateringen bli ännu bättre än förut! Men är inte helt säker så vi får se nu i veckan vad jag kommer att göra?


  Puss o Kram


Av Amanda Sand - 24 augusti 2012 19:39

Hej!
Har vart dålig uppdatering de senaste dagarna eftersom att jag först o främst vart i skolan o sen så har jag bara hängt med vänner o glömt bort att blogga. Skolan börjar på måndag o jag längtar inte ett dugg, vill bara backa tiden tebax till SOMMARlovet!
Har iof fortfarande kvar helgen innan det e dags att börja plugga så får passa på att njuta av de två sista dagarna nu!
Nu blire vampire diaries, måste kolla klart säsong tre nu innan fyra snart kommer :)

Av Amanda Sand - 22 augusti 2012 08:20

Godmorgon!

Vaknade vid halv åtta idag, ganska tidigt va? Sitter nu och äter frukost framför datorn. Ska bli skönt att det inte är nån lång j*vla skoldag idag. Igår orkade jag iallafall inte blogga nån men var typ med Meklit o Alexandra först och åkte sen och simma. På kvällen så städa jag och gjorde ansiktsmask så jag hade nog ändå inte hunnit även om jag hade "orkat".


Ska träffa Meklit och Alexandra kvart i tio tror jag? Men isf har jag ju ganska lång tid på mig att göra mig iordning   


Har verkligen blivit helt beronde av "Kat"/Katerina Grahams låt sassy, haha den har fastnat i huvudet på mig... mirror, mirror on the wall who´s the precious one of all... i think that i am sassy, i know that i am.... i am sassy, iam sassy !!!!


Haha måste sluta nu så jag hinner vara inne på datorn lite mera!

Puss o Kram


       

Av Amanda Sand - 21 augusti 2012 09:53

Godmorgon allihopa!

Vakna ungefär vid halvåtta o har suttit o tittat på det okända o kollat lite bloggar sen dess   

Idag ska jag träffa Alexandra tror jag? Meklit kunde inte för hon skulle åka kryssning till Åland o jag fattar inte hur hon då ska hinna tbx till skolan som börjar imorn? Men vet ju själv inte hur lång tid det tar att åka dit så hon kanske hinner ändå.

Kom precis på att jag aldrig lägger ut låtar på bloggen och har nu kommit på att jag kanske skulle börja med det så att bloggen blir roligare! Men har ju en ipod i bloggen så man kan ju ändå lyssna på musik om man vill när man är inne på bloggen. Men det är svårt att komma på vilken låt man ska lägga upp lixom? Det finns tusen låtar som jag skulle vilja lägga upp! Får väl ta den bästa, kan väl inte vara så svårt?


Vad ska ni göra idag då?

Av Amanda Sand - 20 augusti 2012 17:20

Ska snart börja göra mig i ordning och åka till träningen. Det kommer nog bara att bli lite lätt träning typ komma igång träning? Eftersom att det förmodligen finns "nybörjare" eller vad man nu ska kalla de som tränar kickboxning för första gången. Men är inte säker på att det kommer vara några nya o då blire nog jobbigare träning!


Ska träffa Meklit o Alexandra sen efter om jag inte kommer hem alltför sent? Men tror nog att vi ska ses.


  Har eran träning börjat än?


Puss o Kram

Av Amanda Sand - 20 augusti 2012 17:07

Här kommer bilder på sakerna jag köpte i fredags o lördags, inte särskilt mycket men har lite andra bilder att lägga upp också   


                            Hoppas att ni får en trevlig kväll iaf :P


Puss o Kram

Av Amanda Sand - 20 augusti 2012 13:10

Idag börjar min träning igen! Ska bli kul att få komma i form lite, har ju inte tränat nån kickboxning på typ tre månader o känner att jag inte är i världens bästa form just nu lixom ;)

Ska oxå börja i en svårare/äldre grupp nu o det ska ju bara bli kul med tuffare o jobbigare träning :P

Puss o Kram

Av Amanda Sand - 20 augusti 2012 10:17


Här kommer 65 frågor och svar om mig!

Senaste:

1 Person som ringde dig: Mamma

2 Person du ringde: Meklit

3 Sms du fick av någon: Gör inget av Emmy

4 Sms du skickade: E du vaken till Alexandra

5 Dryck: Oboy

6 Mat: Youghurt

7 Låten du hörde: On the floor

8 Spelet du spela på mobilen: Trapple

9 Tv serie/film du såg: The vampire diaries

10 Bok du läste i: Mitt perfekta liv

11 Blogg du läste: Kissies

12 Gången du var ute: Igår klockan 20

13 Program du såg på TV: solsidan

14 Person du prata med: Pappa

15 Gången du grät: Kommer inte ihåg...


Har du någonsin:

16 Messat på rygg o fått mobilen i ansiktet: Jaa!

17 Förlorat någon speciell person: ja

18 Brytit av en penna: haha aa!

19 Missat bussen: nepp

20 Brytit av en linjal: Nee

21 Somnat framför tvn: Jaa, händer ofta

22 Sagt va även fast du hörde vad personen sa: Hur många gånger som helst :D

23 Hoppat ur en bil när den rullat: Haha nej!

24 Förutspått något som sen hände: Jepp, läskigt!

25 Luskat ut nån hemlighet: jaa..

26 Stukat nåt: Jaadå

27 Brutit nåt: Nee, som tur är! 

28 Fått alla fel på ett prov: Nää

29 Fått alla rätt på ett prov: Aaa flera gånger

30 Tappat glasögon eller linser: Nee, konstigt nog?

31 Gråtit när någon dött: Aa :´(

32 Hoppat tills det gått hål i studsmattan: Nej, skulle va roligt!

33 Somnat i skolan: Haha nää

34 Längtat till skolan: Haha nää verkligen inte!!

35 Snubblat på dina egna ben/fötter: Aa..


Om dig

36 Hela ditt namn: Amanda Sand

37 Stjärntecken: Vågen

38 Kille/Tjej: Hmm vad tror ni, TJEJ ofc :)

39 Ögonfärg: Blå med en brun rand i ena ögat tyyp

40 Favoritmat: Ändrar mig hela tiden men just nu är det grekisk sallas typ..

41 Hårfärg: Cendre (stavning) med blonda slingor

42 Långt/kort hår: Mittemellan?

43 Längd: 162 cm

44 Mellannamn: Anna

45 Höger eller vänsterhänt: Högeer!


Din första:

46 Operation: Halsmandlarna tror jag?

47 Piercing: Öronen

48 Bästa vän: Emmy tror jag? Eller Nathalie?

49 Sport: Balett?

50 Husdjur: Fiskar, haha xD

51 Vaccintation: Kommer inte ihåg?


Tror du på:

52 Dig själv: Haaha aa!

53 Mirakel:Japp

54 Himlen: Nej men typ nåt liknande?

55 Tomten: Haha nää

56 Änglar: Nee

57 Andar: jaa tyyp..

58 Det övernaturliga: Tyyp litee



Lite blandat:

59 Har du något husdjur: Hamster o fiskar

60 Vad gjorde vid midnatt igår: Vaknade av att jag slog i huvudet i sängkanten när jag sov :P

61 Vad längtar du till: Nästa sommarlov!

62 Vad gör dig irriterad just nu: Att ingen svarar på mina sms!

63 När vaknade du idag: Halv sju

64 När somnade du igår: halv elva

65 Vad gjorde du igår: var med Emmy i vällingby!


Det var allt, hoppas det var roligt att läsa lite !

Puss o Kram




 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards