bubblicorn

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Sand - 28 december 2011 21:10

Cha cha <333


nu har jag haft jullov i en vecka och den har vart riktigt bra!

Har typ int bloggat här på länge så jag skriver allt jag gjort sen jullovet började:P


Torsdag: Sov hos M me A oxå, vi hade en liten mini-jul tsm :D

Fredag: vakna vid tio o gick från M vid 12 elr 13 tror ja. Åkte med familjen t vb o handla de sista inför julafton.

Lördag:Några av mina kusiner (4 st) kom till mig och deras föräldrar (min morbror o hans fru) och min mormor o morfar kl 13 o åkte vid halv sex på kvällen för de ville fira julafton själva oxå men annars brukar vi typ va me varandra t elva elr tolv tror ja.

Söndag: Hade en liten mysdag: gick en promenad o läste lite osv.

Måndag: Åkte till mitt landställe med familjen och kom hem vid halv sex på kvällen.

Tisdag: Åkte o bowlade med min lillebror o pappa (det var jätteroligt fast jag kan ju int säga att det gick så himla bra för mig hehe)

Onsdag (ida): Vaknade halv elva. läste lite o åt frukost o tittade på eclipse vid tolv, sen titta jag på tv till två haha. halv fyra gick jag t M o´vi ritade tatueringar på hennes armar med bläckpennor o det var som fjäderpennor så man "doppade" pennan i en liten smal flaska så kom det bläck på den. Men korken till en flaska var jättesvår att få upp så klippte av flaskan på mitten o då sprutade det röd bläck över hela rummet (i små droppar(de kom på sängen, väggen, golvet, dörrarna osv. men vi hittade aldrig delen som flög iväg när vi klippte av den) Kom hem sex o gick ut o sprang me pappa vid halv sju o kom hem vid sju. sen dess har jag läst o vart inne på datorn.


imorgon kmr A hem så jag ska va me henne om hon kan o M =D


här kommer bilder på lite saker som jag fick i julklapp:

Lady Gaga kalender för 2012            Presentkort på body shop

 

Spelet set  två presentkort(hm)    alla de tre första twilight filmerna                                   och den här boken!  


Det var int allt men lite av det jag fick:) 








Bye bye//Pözz//Am   haha rolig smiley!!



Av Amanda Sand - 22 december 2011 11:56

Cha!!

Har precis duschat, målat naglarna och fixat håret ;P

Ska snart äta oxå.

 så här kommer mitt jullov se ut:

Ida:Sova hos M (A oxå) och vi ska fira "julafton"

Imorn:Städa och fixa massa saker =)

Lördag: Julafton och ska fira hemma hos mig med några av mina kusiner, min familj och mormor o morfar =D =D =D

Söndag: Åka t mitt landställe :P

Måndag: Åker hem på kvällen (tror ja)

Tisdag: Va me kompisar ofc (de måste man ju va ngn gång)

Onsdag:det samma

Torsdag: samma här

Fredag:Packa o va me kompisar igen hihhi

Lördag: Åka t gran canaria o va där i en vecka !!!!

Söndag: en vecka senare: ????

Måndag: kompisar


Det är iaf så jag tror att mitt jullov kmr att se ut:)


Bye bye//Pöössssssssssssssssssssssssssss//AM


Av Amanda Sand - 6 december 2011 16:17

Cha hoho!!

Är på bra humör just nu!! Har uppvisning på kickboxningen om en stund (fem)

o ja hoppas att hela min familj kan förlja me (min lillebror e typ lite sjuk)

Ida har jag vart supeeeer tröött, omg jag trodde att jag skulle somna på fysiken hehhe :P

Läste klart den sorgsne veterinären ida! Den va skiiitbra började läsa den igår.


 hiiihi rolig smiley!    hahahh den här liknar M de e ju exakt lika skrockfulla!!!  


Nu måste  jag tyvärr sluta :(


BYE//PÖSS//AM

Av Amanda Sand - 6 december 2011 16:17

Cha hoho!!

Är på bra humör just nu!! Har uppvisning på kickboxningen om en stund (fem)

o ja hoppas att hela min familj kan förlja me (min lillebror e typ lite sjuk)

Ida har jag vart supeeeer tröött, omg jag trodde att jag skulle somna på fysiken hehhe :P

Läste klart den sorgsne veterinären ida! Den va skiiitbra började läsa den igår.


 hiiihi rolig smiley!    hahahh den här liknar M de e ju exakt lika skrockfulla!!!  


Nu måste  jag tyvärr sluta :(


BYE//PÖSS//AM

Av Amanda Sand - 4 december 2011 16:04

Cha! Ida e ja sjuk som igår! e förskyld :( Igår var jag ba lite sjuk o sen åkt ja t vb m när ja kom hem va ja såklart ännu sjukare!!!! får ta o skylla me själv!!


ida e de andra adv. (de blir ba närmare o nämrame jul)

imr vet ja ej om ja ska g t skolan, om ja g knske ja blir mer sjuk sen jajajj nog om mig :P


igår läste ja klart ängeln av bali rai den e ju såååå bra!!!

o igår fick jag reda på att breaking dawn del 2 har premiär i november år 2012!!!!!! omg jag kmr int att klara mig t dess!!!


här kmr en önskelista om va jag vill ha i julklapp :P


  1. Twilight-filmerna
  2. Presentkort från t.ex H&M, body shop mm.
  3. Twilight-sagan den officiella illustrerade guiden
  4. Smycken (helst örhängen)
  5. Smink (miracle touch från maxfactor)
  6. En skiva me låtar från idol i år

ja det var lite saker som jag önskar mig!


Ha de bra//Pöss//Am

Av Amanda Sand - 2 december 2011 18:29

Cha! Fixade en ny design alldeles nyss o lägger upp den om en stund! Hoppas iaf att ni gillar den. Ha haft en nice da ida va me A o Me en liten stund efter skolan o vi hade kul <333


yey!! ida e dä freda!! ska titta på IDOL hoppas att amanda går vidare t finalen (omg hon måste gör de annars dör jag(jag lovar))

Just nu håller ja på o läser när jag hör din röst men e snart klar har ba ngr sidor kva!!!


Pöss//Enjoy//Am!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P ;P :) =D have fun tonight!!

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards