bubblicorn

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Amanda Sand - 9 juli 2012 21:12

så vill jag gärna att ni röstar i min omröstnings grej! Kommer snart att fixa en ny, men vill att så många som möjligt svarar nu innan jag byter! Hoppas bara att ni gör det nu, right? Ni hittar omröstningen på den här sidan om ni bara går ner --->


Puss o Kram   

Av Amanda Sand - 9 juli 2012 20:50

Hej! Idag har jag hunnit med mycket, eller ja allt utom att packa iallafall..

Det känns som att jag har haft mycket tid på mig att göra saker idag och det har ju varit skönt att tiden inte har rusat fram utan gått i en nästan snigelfart :P Men idag åkte jag ju först hem från mitt landställe tidigt på morgonen, sen städa jag hela rummet (kan säga att det tog några timmar), åkte till min tandläkare i vb och när jag ändå var där så passa jag på att köpa lite saker, inte särskilt mycket menmmen.. Har oxå hunnit träna, läsa lite tidningar om hade kommit när jag var borta och gammla oxå! Sen satt jag vid datan ganska länge oxå, asså fattar verkligen inte hur jag har hunnit? Men jag tror att det känns som att dagen är längre bara för att jag gick upp kvart över sju imorse? Måste börja gå upp tidigare i sånna fall för vill verkligen att dagarna på sommarlovet ska kännas längre. Fast det ända jag inte har hunnit göra idag är att packa, får väl börja lite snart men åker ju elva imorgon så hinner nog packa lite då?


BILDER!

Min outfit i fredags, gick tyvärr inte att lägga upp de här bilderna då när jag försökte.. :(

     

En finbild på mig...

 

Köpte flipflops, hehe orkar inte gå runt i converse heela sommarn för hittills har jag praktiskt taget bott i mina converse ;)

   

Köpte en ny mascara i vällingby!

 

Såhära blev resultatet   

 

Närbild på mitt öga, visst blev det ganska bra med mascaran? Plus att den är vattenfast, haha doppade huvet i vatten och den kladdade inge alls utan satt kvar på sin plats!

   


Nu måste jag vekligen skynda lite med att packa.


Godnatt sötnosar!

Av Amanda Sand - 9 juli 2012 12:04

Hejsan!

Kom hem från mitt landställe för två timmar sen ungefär o håller nu på o städar rummet lite :P

Längtar skit mycke till imorn för då ska ju Emmy följa med till mitt landställe! Men det ska inte bli så bra väder, men jag hoppas att de är fel.. Ska oxå åka till tandläkaren senare idag och sen vet jag inte riktigt, eller jo jag ska ju springa men det blir nog lite senare ikväll.


JUSTE va dum jag är, jag måste ju packa oxå! Men om jag hinner ska jag nog kolla om nån kan träffas!

Bloggar nog mer lite senare idag.


XoXo


 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards