bubblicorn

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Amanda Sand - 5 juli 2012 21:57

Hej! Har precis packat klart o tagit lite bilder, tog typ bilder på allt jag såg nej men det kändes så typ...

Måste gå upp ganska tidigt imorn så ska gå och lägga mig lite tidigare ikväll oxå, smart va?   

Imorn får jag väl bara sitta och spela på mobilen heela dan..! Synd att bloggappen bara har kommit för android och inte iphone, fast den skulle komma för iphone om några dagar, wiieehooo!

Bilderna som jag tog är ju inte direkt de bästa, för iphone kamerorna är ju inte direkt till för typ proffessinoella fotografer (stavning!)

Min outfit för några dar sen

 

Blå tunga yeah!

 

En väldigt gammal outfit

         

NATURBILDER E VÄL FINT?

      '

Lilla jag som håller på o stretchar

             

Min packninga :P


Hejdå//ha en bra dag imorn! 

Av Amanda Sand - 5 juli 2012 19:49

Hejsan!!

Har precis tränat lite aerobics och strecthat lite, tänkte fortsätta strectha senare. Idag kunde ingen träffas först så jag gick ut på en promenad forever alone. Men sen kunde tydligen Meklit träffas så vi åkte till Vällingby och kolla på kläder, smink mm. Sen sprang vi en liten runda, och nu har jag som sagt precis tränat     Imorgon ska jag först följa med mamma till jobbet, för att när hon har slutat jobba imorn så åker vi till vårt landställe med tåg från stan, för papi o lillebrorsan är redan där såå de har ju bilen.. Så därför måste jag packa lite nu, men ska åka hem på söndag så det behövs ju inte packas särskilt myckke. Har som vanligt inte tagit några bilder idag men... tänkte kanske fota lite imorn o sen kolla om jag kan lägga upp de när jag ffår tillgång till en data :P Såå nu ska jag packa, strectha o sen se nån film..


JUSTE skulle ju kunna fota lite nu ikväll o om ni har tur så hinner jag lägga upp de nu ikväll oxå!!


Hihi måste packa nu, but see you later//Puss o Kram

Av Amanda Sand - 5 juli 2012 07:40

Vakna alldeles nyss!? Fattar inte varför jag alltid går upp typ så fort jag vaknar, så onödigt! Igår var jag med Emmy hela dan typ o vi hade roligt. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan o sen gick jag ut på en promenas i 45 minuter. Såg sen på morden i midsomer, men somna på slutet så fatta typ ingeting. Ska kanske äta lite frukost nu och kolla på nåt program på datan o sen bara ta de lugnt, för jag e så trött! Men ska oxå träffa nån som kan idag, för klarar inte av att vara ensam hemma hela dan, skrämmer fan bara upp mig själv ju!


Puss

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards