bubblicorn

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Amanda Sand - 2 juli 2012 12:10

hejsan!

Ska träffa Emmy om en liten stund. Längtar ihjäl mig tills hon ska följa med till mitt landställe!!!!

Fast snart e det bara en vecka kvar, åhh önskar vi kunde ha åkt nu...  Hon kommer strax så måste fixa mig lite osv.

Vädret är skiit konstigt idag, ena sekund är det jättesoligt och nästa är det molnigt o det blåser, sen håller det på så!!

Frågan e om det är så smart att ta på sig shorts idag?? aja annars får jag väl byta till jeans senare.


Puss

Av Amanda Sand - 2 juli 2012 10:32

Hej o godmorgon!

Vaknade typ halv nio idag... Inte så konstigt med tanke på att jag somna i soffan igår och sov några timmar! Var verkligen trött efter Grönan + att en person väckte mig halv sju igår!


Jag åkte typ bara kvasten, vilda musen, blå tåget/spöktåget o lite annat, men jag våga ju inte åka nåt läskigare än vilda musen :P


men idag ska jag nog träffa nån kompis o annars såå blir det träning o hänga vid datan. Är supertrött nu oxå så jag orkar inte skriva så mycket...  Tog inga bilder igår, men om ni går in på facebook o sen in på min profil hittar ni en bild från när jag åkte vilda musen igår :P


Ha en bra dag!

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards