bubblicorn

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Ska snart åka iväg till träningen

Av Amanda Sand - 27 mars 2012 16:06

Hej!

Idag har det varit en helt normal dag i skolan, men på de två sista lektionerna blev jag ensam för Meklit gick för hon hade ont i magen och Alexandra var sjuk för hon hade oxå ont i magen (hmm det kanske är något virus som går)

Ska åka till träningen om ungefär en halvtimme. Ikväll blir antingen top model sverige eller så städar jag vad tycker ni?? :P

Imorgon blir det en kort dag i skolan och det är ju alltid lika skönt, men jag hoppas att mina bff kryar på sig och kommer för annars kan jag ju inte vara med de efter skolan. Vi har typ bara en läxa denna vecka så j*vla skönt! Förut hade vi läxor till varje dag typ    På måndag är det första april och jag måste komma på något sjukt bra att göra då men jag har redan några små planer .... hehehe ;)


Nu ska jag fixa mig inna jag åker till träningen Puss o Kram 

 
 
Alexandra

Alexandra

29 mars 2012 19:56

Det är faktiskt den första på söndag;-P

Ps. Snygg blogg;)

xoxo/Alexandra(bff:P)

http://www.enbloggavbaramig.devote.se

Amanda Sand

2 april 2012 18:02

Hahhah! Kom på de sen :P

Tack
Kram//amanda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sand - 14 augusti 2014 09:22

Helluuu! Om en timme ska jag åka till stan för att möta en massa fina människor och vara med dem i Kungsan idag! Ska bli kul okokok? KrAm...

Av Amanda Sand - 13 augusti 2014 13:11

Hejsan! Jag tänkte börja med lite "Back to school" grejer snart, där jag berättar om mina egna pluggtips, hur jag gör mig i ordning inför skolan och lite andra saker. Men det första jag tänkte göra är en Back to school Tag! Om någon vill ha frågorn...

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 11:03

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 10:48

Helluuu! Jag har inte bloggat på typ en vecka nu för att jag inte har kunnat/orkat så jaaa. Men jag kom i alla fall hem från landet i lördags och då träffade jag Nathalie o Julia, vi badade och hade jättekuuul! I söndags så träffade jag dem igen <...

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:25

Okej har märkt att jag inte skriver så mycket om vad jag gör här längreee så aaa tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort den senaste veckan. :) Sååå jag har varit och shoppat i stan, gått 5km med obekväma skor o äckliga skavsår pga sl-skit, jag har...

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards