bubblicorn

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Amanda Sand - 25 mars 2012 16:52

Chacha alla underbara läsare!

Igår var jag i Vällingby och hade loppis med resten av klassen. Vi skulle träffas där halv tio så jag gick upp väldigt tidigt igår. Innan det var vår tur att stå (min Meklits och Alexandras) så gick vi och fika på Pallas och kollade runt lite i affärer. Jag köpte ingenting för jag hade glömt pengar. Det var iskallt när vi stod och sålde men det gick iallafall bra. När jag kom hem gick jag ut en stund och sen hyrde jag film och köpte lite chips, filmen var ganska bra men jag var så trött när jag såg den så jag hängde inte med om vad den handla om. Idag vaknade jag halv tio och åt frukost och titta på top model sverige på datorn med en gång. Vid halv tolv åkte jag och familjen till Vällingby där jag köpte en svart skinnjacka och och eyeliner.

Vi kom hem för cirka en o en halvtimme sen. Snart ska jag ut och springa med pappsen som vanligt. Här kommer några bilder :


               Gran Canaria




TÄVLING   :

Här på bloggen ska jag från och med nu börja med en liten tävling varje söndag. Vinnaren kommer att presenteras varje fredag på bloggen. Vinnaren kommer att bli intervjuad av mig (på chatten på facebook) och jag kommer länka personens blogg+ att den får gästblogga här på bloggen en gång. Allt du behöver göra för att vara med är att kommentera att du är med. Jag kommer att välja personen slumpmässigt. LYCKA TILL!



Kram//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards