bubblicorn

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Amanda Sand - 11 mars 2012 10:12

chacha!! I fredags sov jag hos Alexandra, vi somna typ vi halv ett o hade skiitkul tsm. Igår kom jag hem från henne vid halv ett och då höll alla här hemma på och städa så jag städa mitt rum som nu är ganska städat   På kvällen såg ja på melodifestivalen och jag tyckte att antingen Loreen eller Danny skulle vinna så jag e nöjd. Idag ska jag träffa Emmy vid tolv-ett, hon skulle ringa så vi får se... Jag vakna vid nio så jag sov i mer än tio timmar inatt (gick och la mig vid halv elva) konstigt eftersom att jag bara brukar sova i cirka nio timmar...   Tittade lite på Top Model Sverige på datorn och åt frukost alldeles nyss. Hoppas att det blir finare väder idag än igår, men jag tror det för det är redan lite soligt ute så jag hoppas på plusgrader idag! Nu ska jag duscha och sen fixa naglarna som är helt förstörda (jag loovar!)

Här är en superbra blogg som ni måste kika in på: http://herermittliv.bloggplatsen.se


Kramisar//Amanda  

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards