bubblicorn

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Amanda Sand - 13 augusti 2014 13:11

Hejsan! Jag tänkte börja med lite "Back to school" grejer snart, där jag berättar om mina egna pluggtips, hur jag gör mig i ordning inför skolan och lite andra saker. Men det första jag tänkte göra är en Back to school Tag!

Om någon vill ha frågorna är det bara att kommentera sin mail så kan jag skicka dem.


Vilken klass ska du börja?
Jag ska börja i 9.an nuuu!
 
Vilken dag börjar du? 
20:nde, alltså på onsdag (om en vecka).
 
Hade du läxor över sommaren?
Neeej inget som man var tvungen att göra, fast om man ville så skulle man läsa varje dag i typ en halvtimme...
 
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
Vet inte riktigt än, men kommer lägga upp det här sedan i alla fall ^^
 
Vad är stressigast med skolan?
Att man ska hinna med att gå i skolan typ hela dagen, komma hem och göra läxor, plugga till proven och samtidigt träna och kunna ha kul och träffa kompisar o sååå.
 
Längtar du till skolan?
På ett sätt är det skönt att komma in i rutiner, men jag mår alltid dåligt av all stress i skolan, gillar inte min skola/personer i min klass sååå nej jag längtar inte!
 
Vad längtar du mest efter?
Jag längtar inte efter någonting som har med skolan att göra. Bara loven och helgerna då jag kan få träffa mina fina kompisar.
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
Typ mitt rum (brukar alltid städa och fixa en massa innan skolstarten), kläder och att planera allting typ!
 
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
Jag började använda smink någon gång ibland när jag gick i 5:an. Fast när jag började använda smink varje dag var i slutet utav 7:an.
 
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
Jag beställde en ryggsäck för någon vecka sedan som jag tänkte använda till skolan, men kommer nog att använda handväska eller tygväska också! :)
 
 
 
KRAM//Amanda
Tidigare månad - Senare månad

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards