bubblicorn

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:25

Okej har märkt att jag inte skriver så mycket om vad jag gör här längreee så aaa tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort den senaste veckan. :) Sååå jag har varit och shoppat i stan, gått 5km med obekväma skor o äckliga skavsår pga sl-skit, jag har sett The fault in our stars, träffat mina fina vänner Agnes o Emelie o haft typ en picknick med dem :* Ehmm jag städade hela mitt rum *stolt* Aaa jaa sen så har jag ju firat min kusin, träffat vänner o bara inte gjort nåt speciellt.


Ajaaa jag åker till mitt landställe imorgon iaf, så därför kommer jag inte blogga alls typ för internet är skitsegt där.

Justeee haha idag filmade jag en Mixed up Challenge, men aaa den blev inte bra så kommer antagligen inte att lägga ut den, men vi får se helt enkelt.


Ska sova nu eller nåt ehhh är trött men aja... kram på dig du fina människa som läser detta <3

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:13

Helluuu! Förra veckan var jag ju hos Julia och då så shoppade jag lite där, har bara inte haft ork att visa i ett inlägg. Sedan så var jag även i stan i torsdags förra veckan och köpte två grejer där så aaaa.

 

Tidigare månad - Senare månad

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards