bubblicorn

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Amanda Sand - 12 juli 2014 21:51

Helluuu^^ Idag var jag i Gamla stan med mamma och min lillebror, vi åt glass (B&J eheeee...) och var inne på sf-bokhandeln och gick sedan runt i stan bara.   Det var kuuuul! Inne på sf-bokhandeln fanns det förresten 10029387897300 olika saker som jag vill ha just nu. ;_; Kan inte köpa fler saker, kommer snart vara helt pank!!! Sååå nu tänker jag spara pengar istället för att slösa upp det sista som jag har kvar...


Försökte även spela in en video förut, med "Mina favoriter", eller nåt eheee...Men det gick inte så bra och det var för awkward, så kommer nog inte göra det igen...Känns ju sjukt konstigt egentligen, att sitta och typ prata för sig själv inför en kamera. Inget för mig i alla fall.


Behöver komma på nya idéer till blogginlägg också! Har så sjukt svårt att komma på sådant, är typ den minst kreativa människan jag känner haha. Men ska kolla runt lite för inspiration och sååå får vi se vad det blir av det eller nåt!


Ska väl ta och kolla lite på fotbollen nu som alla andra, har inget bättre för mig.

//Amandaaaa  

Av Amanda Sand - 12 juli 2014 12:08

Här är några bilder på olika outfits som jag gillar! Eftersom att jag tycker att det är kul att fota mina egna outfits så kommer jag därför att börja med dagens outfit.

 

Linne:Topshop

Shorts:H&M

Halsband:Glitter

Nitarmband:Ur&Penn

 

Tjocktröja:Primark

Skeletttights: Ebay

Eyeball hårtoffs: Shock

 

Crop top: Forever21

Kjol: H&M

Unicornhalsband: Assceorize(stavning haha?)

 

Linne: H&M

Shorts: Berskha

Eyeball-halsband:Gjort själv i pärlplatta!

Cupcakehalsband: Shock


Hoppas ni tyckte om dessa outfits och fick lite inspiration från dem!

Ha det så bra//Amanda aka BuBBLiCORN

Av Amanda Sand - 12 juli 2014 08:17

Godmorgon! Jag vaknade för ungefär en timme sedan, vet jag är onormal...ehe. Har börjat vakna jättetidigt nu på sommarlovet, DET ÄR INTE OKEJ! Man ska sova när det är sommar!!! Idag har jag inget speciellt planerat, så ska nog bara sitta och kolla på Gossip Girl hela dagen haha ;)

Egentligen skulle jag ju ha gått på Sommarkrysset idag och sett Yohio, men nej nej nej, världen älskar att förstöra mitt liv. Blöööh alla mina planer blir alltid förstörda. Nu är jag istället orolig för att nåt ska hända honom ;_; Ajaaa han är ändå påväg
hem om några timmar!

Jag och min älskling!

Tänkte även fixa London-inlägget idag och sen har jag även ett annat påååå gång! :D

Ha det så braaaa fluffisar//Amanda

Av Amanda Sand - 12 juli 2014 00:29

Hejsan! Vet inte hur jag ska börja men ajaaaa. Idag var jag mamma, min lillebror och mormor på Skogskyrkogården i minneslunden för att lägga blommor där till morfar, för han fyllde år i tisdags, men vi var hemma inte då. Men grattis morfar i efterskott på 79-årsdagen! Vi saknar dig.

Sedan sååå är det även en annan ängel som fyller år just idag (12 juli) och jag önskar dig en underbar födelsedag Yohio! Orkar inte skriva någon lång text för just nu är jag typ halvsovande och skrev nyss en text på instagram så aaa. GRATTIS ALLA NI FYLLER ÅR/SKA FYLLA ÅR SNART I ALLA FALL! Känns typ som
att ALLA fyller år just i Juli!

Godnatt/Amandaaaa

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards