bubblicorn

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Amanda Sand - 10 juli 2014 12:49

Hej! Har inte skrivit något inlägg på flera veckor nu, men det har helt enkelt glömts bort och inte hunnits med att blogga under den senaste tiden. Var i alla fall på språkresa i London i två veckor, kom hem för en vecka sedan ungefär. Det var jättekul där och det är något som jag aldrig kommer att glömma! Kan skriva ett längre inlägg om vad vi gjorde där och med bilder lite senare! Nu är jag på mitt landställe och vi ska åka hem om några timmar, fast sedan så åker vi hit igen imorgon eller nåt haha. Igår åkte jag, mamma och min lillebror till "Harry Potter the Exhibition" i Norrköping, det var superduperbra och jätteintressant haha. Köpte även lite saker där, en mugg med texten "Dobby is a free elf", massa godis, en wanted-poster med Sirius Black och flädertrollstaven!

Jag har badat och solat jättemycket de senaste dagarna och har med min vanliga tur även lyckats bränna mig på ryggen och det har svidit och kliat i flera dagar nu, jag blir galen!!! Ska packa lite nu och sedan ska vi bada?????

Kraaaaam//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards