bubblicorn

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Sand - 26 april 2012 11:43

Hej hej!

idag är jag hemma från skolan men jag ska nnog gå imorgon (hoppas det för det börjar bli lite tråkigt, även fast jag slipper alla skit lektioner) Vaknade ganska tidigt idag, hehe bäst att jag vänjer mig vid att gå upp tidigt om det ska bli skola för mig imorgon. Har städat och fixat lite i rummet precis och ska snart titta på Djungels Drottning på datorn, det är verkligen bästa programmet ever! Sen tänkte jag (som lovat) ladda över bilder från kameran till datorn och sen får vi väl se om jag lägger upp några.


ÄLSKAAR verkligen Versaces vårkollektion för 2012!! LOVE IT!!

här kommer en skiiit fin bild:

 


Hejdå//Amanda

Av Amanda Sand - 25 april 2012 19:07

cha cha ^^

Har tyvärr varit sjuk och därför inte orkat eller haft lust att blogga, och jag vet inte riktigt om jag kommer att börja blogg super mycket nu heller....  Aja idag, igår o i förrgår har jag varit hemma från skolan :PPP Imorgon tror jag att jag oxå att jag ska vara hemma. Som ni ser har jag fixat designen och jag hoppas att ni tycker att det ser bättre ut, tänkte ha det lite somrigare nu när det börjar bli varmt ute och sådär. Längtar verkligen till sommaren och framförallt sommarLOVET.


Idag har jag tittat på film och TV och läst lite osv + att jag satt vid datorn GANSKA länge...

Har oxå städat ganska mycket lite i mitt rum och duschat och fixat mig lite  


Ett tag har jag funderat på att jag måste lägga upp fler bilder på bloggen men det är ju sååå jobbigt att ladda över bilderna till datan men ska göra det snart så då får ni lite bilder :D

Så länge får ni nöja er med ytterst gamla bilder på mig!!


     

ja de e bilder från gran canaria


BYE BYE o pöss//Amanda


Av Amanda Sand - 21 april 2012 22:15

Jag hatar verkligen sista dagen på lov/helger för jag blir så himla sur när jag tänker på att det är skola dan efter. Imorgon är det ju söndag och det är verkligen en av mina värsta dagar på hela veckan. Idag har jag iallafall varit med M först på "morgonen" när vi hade pantamera och senare vid halv tre så träffade vi A, hon var sjuk imorse så hon kunde inte vara med....  Sen var jag med bara M igen och vi sminkade varandra helt crazy och sen så försökte vi göra covers till olika låtar men det gick bajs dåligt   När jag kom hem vid sju fick jag en glad överraskning (hihi mina böcker som jag har beställt för typ hundra år sen hade kommit) Nu på kvällen har jag bara chillat framför datan, ska snart sätta mig och läsa lite. Imorgon ska jag hmm.................................juste träna ofc och kanske träffa någon vän                                                


Imorse satt jag och titta på djungels drottning, ääälskar verkligen de programet

   


Bye Bye//Amanda

Av Amanda Sand - 14 april 2012 09:29

Hej sitter och tittat på djungels drottning på data nu!

Ska åka till stan senare ida :P


Bye//Amanda

Av Amanda Sand - 13 april 2012 18:28

Blir ett snabbt inlägg nu men, men...

Juste jag har oxå bestämt mig för att inte ha någon tävling på bloggen tills jag har kommit på något lite bättre :P

Om ni vill läsa ett lite längre inlägg så gå in på:

http://crazygirlz99.blogspot.com


Ikväl blir det Let´s Dance och chips (tror jag)


pöss//Amanda       Happy Friday

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards