bubblicorn

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Amanda Sand - 26 april 2012 15:54

Hejsan svejsan!

Nu har jag åtminstone laddat över några av bilderna till datan och sen ska jag ladda över resten från mobilen...

Julia tidningen kom så jag satt och läste den ett tag annars har jag bara suttit vid datan osv.

Ska snart titta på ett program på TV och sen ska jag antagligen sitta ännu mera vid datan, det börjar bli trist att vara sjuk man gör ju typ bara samma saker hela tiden varje dag (så är det iallafall för mig)  


Hejdå sötizzar//Amanda 

Av Amanda Sand - 26 april 2012 11:43

Hej hej!

idag är jag hemma från skolan men jag ska nnog gå imorgon (hoppas det för det börjar bli lite tråkigt, även fast jag slipper alla skit lektioner) Vaknade ganska tidigt idag, hehe bäst att jag vänjer mig vid att gå upp tidigt om det ska bli skola för mig imorgon. Har städat och fixat lite i rummet precis och ska snart titta på Djungels Drottning på datorn, det är verkligen bästa programmet ever! Sen tänkte jag (som lovat) ladda över bilder från kameran till datorn och sen får vi väl se om jag lägger upp några.


ÄLSKAAR verkligen Versaces vårkollektion för 2012!! LOVE IT!!

här kommer en skiiit fin bild:

 


Hejdå//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards