bubblicorn

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Godmorgon!

Av Amanda Sand - 14 april 2014 10:49

Hellu! Vaknade för en stund sedan och kollade klart på en film som jag började se på igår kväll, Harry Potter och halvblodsprinsen. DEn är sååå sorglig, klarar knappt av att kolla på den... :( Fick även reda på att "Harry Potter, The Exhibition" kommer till Sverige i slutet av maj!!! Blev sååå himla glad! Dock så är det i Norrköping, men det går nog ändå haha.


Igår var jag i Vällingby med en kompis, trevligt trevligt. Sedan på kvällen var jag med några andra och vi gick typ en promenad sent på kvällen och det var jätteläskigt... ;_;

Blev ju inte bättre av att jag såg en skräckfilm dagen innan och fortfarande var rädd efter den, ehe. Klarar inte av att se på skräckfilmer, usch! Får en massa mardrömmar och vågar inte vara ensam hemma i flera veckor efter, det är bara hemskt! Den här gången såg jag Sinister... OMG fyfan vad hemsk den filmen är! Okej vågar inte ens tänka på den just nu...


Idag ska jag iallafall åka till stan med en kompis, wohooo. Var längesen jag var i stan :) Så det ska bli kul! Måste köpa nya hörlurar till min mobil, mina förra knäcktes av och pluggen som man har i mobilen fastnade därinne... och jag hade bara haft dem i typ två veckor.. ehe, så duktig jag är! Sedan ska jag även leta efter en kjol som jag såg igår på H&M, fast då fanns den inte i min storlek :(((


Okej ha en bra dag! Senare ikväll någongång kommer det även upp ett Fult VS Awesome- inlägg!


/Am aka BuBBLiCORN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sand - 14 augusti 2014 09:22

Helluuu! Om en timme ska jag åka till stan för att möta en massa fina människor och vara med dem i Kungsan idag! Ska bli kul okokok? KrAm...

Av Amanda Sand - 13 augusti 2014 13:11

Hejsan! Jag tänkte börja med lite "Back to school" grejer snart, där jag berättar om mina egna pluggtips, hur jag gör mig i ordning inför skolan och lite andra saker. Men det första jag tänkte göra är en Back to school Tag! Om någon vill ha frågorn...

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 11:03

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 10:48

Helluuu! Jag har inte bloggat på typ en vecka nu för att jag inte har kunnat/orkat så jaaa. Men jag kom i alla fall hem från landet i lördags och då träffade jag Nathalie o Julia, vi badade och hade jättekuuul! I söndags så träffade jag dem igen <...

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:25

Okej har märkt att jag inte skriver så mycket om vad jag gör här längreee så aaa tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort den senaste veckan. :) Sååå jag har varit och shoppat i stan, gått 5km med obekväma skor o äckliga skavsår pga sl-skit, jag har...

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards