bubblicorn

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Fult VS Awesome

Av Amanda Sand - 14 april 2014 22:30

 

Kläder med konstiga mönster:

Detta är något som verkar vara väldigt populärt 2014. I nästan varenda modesida i olika tidningar finns det ALLTID med något om den blommiga trenden, och annat som är mycket mönstrat. Jag själv skulle aldrig någonsin sätta på mig något sådant.

Frans-Halsband:

Under den senaste tiden har jag sett många som har haft på sig olika sortes stora smycken. Vanligtvis tycker jag att det är jättefint med stora smycken, sålänge man har det till rätt sorts kläder och så. Sedan så finns det något som jag kallar för frans-halsband. DEt är enligt min personliga åsikt det fulaste smycke som finns. Det ser jätteklumpigt ut och trassligt som en skatbo. Sedan är trådarna så långa att de når ner till naveln också... Usch säger jag bara!

 

 

CReepers:

Dessa skor är de finaste jag någonsin har sett! OMG sååå himla snygga! Det bästa är helt klart att det finns så många olika varianter av den här modellen, t.ex. vissa har vingar, nitar, olika mönster på tyget, gjorda på olika material och massa annat! Ska verkligen köpa ett par så snart jag får pengar! :D

    

Skater Skirts:

Jag har typ blivit helt besatt av sådana här kjolar! Så himla söta och helt perfekta när det nu blir lite varmare ute! Helt kär i dem.

 


Kom ihåg att detta endast är mina egna åsikter. ingen ska behöva ta illa upp om ni skulle tycka om de saker som jag inte tycker om, för alla har olika åsikter. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sand - 14 augusti 2014 09:22

Helluuu! Om en timme ska jag åka till stan för att möta en massa fina människor och vara med dem i Kungsan idag! Ska bli kul okokok? KrAm...

Av Amanda Sand - 13 augusti 2014 13:11

Hejsan! Jag tänkte börja med lite "Back to school" grejer snart, där jag berättar om mina egna pluggtips, hur jag gör mig i ordning inför skolan och lite andra saker. Men det första jag tänkte göra är en Back to school Tag! Om någon vill ha frågorn...

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 11:03

Av Amanda Sand - 12 augusti 2014 10:48

Helluuu! Jag har inte bloggat på typ en vecka nu för att jag inte har kunnat/orkat så jaaa. Men jag kom i alla fall hem från landet i lördags och då träffade jag Nathalie o Julia, vi badade och hade jättekuuul! I söndags så träffade jag dem igen <...

Av Amanda Sand - 6 augusti 2014 00:25

Okej har märkt att jag inte skriver så mycket om vad jag gör här längreee så aaa tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort den senaste veckan. :) Sååå jag har varit och shoppat i stan, gått 5km med obekväma skor o äckliga skavsår pga sl-skit, jag har...

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards