bubblicorn

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Amanda Sand - 24 maj 2012 20:23

Hej! Såg förut att min inlägg inte hade kommit upp på bloggen. Asså jag hade typ suttit och skrivit ett skiit bra inlägg och trodde att jag publicera det och tänkte precis publicera igen då datan ladda ur, man blir sååå jäkla irriterad och de händer mig typ hela tiden står verkligen inte ut med det. Som sagt så måste jag verkligen bli bättre på att uppdatera, kanske blir bättre på sommarlovet då det inte är någon dum skola eller läxor. På tal om sommaren så känns det verkligen som sommar ute (det enda som saknas är lov) förresten fattar jag inte hur folk som hade jeans på sig idag överlevde (de borde ju ha svettats ihjäl (enligt mig)) Måste börja sola lite snart så att jag får en fin liten bränna innan det är dags att gå till stranden (man vill ju inte va en blekfis) Har hört att om man äter apelsin, paprika och annat så får man lite lättare bränna tyyp.


Har haft uppvisning/avslutning på träningen idag, roligt men sorgligt haha kommer inte att få träna på några månader. Men jag ska fortsätta att springa så jag inte blir helt otränad i sommar!   Ikväll ska jag se på deltävlingen till ESC men nu ska jag plugga lite till religionsprovet...


 


ByeBye//Amanda

 

 

 

 

4 besvarade frågor

 

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger varje dag.
 En gång per dag.
 Varannan dag.
 Nån gång i veckan.
 Några gånger i månaden.
 Nästan aldrig.
http://www.mixpod.com/playlist/89102377

 

 

 

 

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards